Vorfreude - 'Voorvreugde'

13 november 2017

Nog drie nachtjes slapen…

Als het allemaal goed loopt komen we a.s. donderdag weer aan in Nijmegen! Hoe dichterbij we komen hoe meer ik me erop verheug.

Tom heeft gelukkig ook een goede heenreis gehad. We zijn nog met de auto naar de noordelijke, de Ukraïnse kant van de Donaudelta geweest. Ook weer een hele belevenis, alleen al aan de grens.

Lieve mensen, we zien elkaar weer, vroeg of laat. Ik kijk ernaar uit!

Noch dreimal schlafen…

Wenn alles gut geht, kommen wir am Donnerstag wieder nach Nijmegen! Je näher wir kommen, umso mehr freue ich mich.

Toms Reise nach Rumänien verlief zum Glück auch gut. Wir sind noch mit dem Auto an der nördlichen, der ukrainischen Seite des Donaudeltas gewesen. Auch wieder ein Erlebnis, allein schon an der Grenze.

Ihr Lieben, wir sehen einander wieder, früher oder später. Ich freue mich drauf!

1. Irene:
    13 november 2017
    verheug me er ook op!!!! goeie reis nog
  2. Gutje:
    14 november 2017
    Hoera, Anne weer bijna thuis in Nijmegen!
  3. Danielle:
    14 november 2017
    jetzt noch 2 mahl schlafen.. auch wir freuen uns..wir ziehen dich und euch beide langsam richtung NIjmegen..geniesse inzwischen von alle Parties unterwegs.. dikke kus!
  4. Mandy:
    14 november 2017
    Wat zal het raar zijn weer op 1 vast adres-hopelijk niet te saai na al je avontuurlijke masnden. Veel succes met laatste loodjes terug naar je zonen!
  5. Doris:
    14 november 2017
    Liebe Anne. Gutes Heimkommen und die besten Wünsche nach Holland. Eine gute Zeit. Bis irgendwann.....
    Herzliche Grüße
    Doris
  6. Jacqueline van Marion:
    19 november 2017
    Lieve Anne, het is nu 19e, en ik ga er van uit dat je inmiddels weer in je eigen huis bent aangekomen! Hartelijk welkom terug in het 'gewone' Nijmeegse!
    Tot binnenkort een keer, en heel veel groeten.