Korte aanvulling op de berichten

13 juli 2023 - Klaipeda, Litouwen

Jeetje, meteen al reacties gekregen, dank jullie!

Ik had er niet bij stilgestaan dat alle 'begeleiders' van mijn vorige reis een melding krijgen... :-)

Misschien belangrijk om even te zeggen: ik heb gisteren twee verhalen geschreven (2x2, een NL en een D versie), maar je krijgt altijd alleen het nieuwste op het scherm. In het groene veld op de site zie je alle verhalen en kun je ze apart aanklikken.

Veel plezier met lezen!

Enneeh... de reclames en advertenties moeten jullie maar negeren en wegklikken...

1. Olga van der Linden- de Both:
    13 juli 2023
    Hoi Anne, ook ik ben iemand die lang niet van je gehoord hebt en jij niet van mij. Ik ben nu 73 jaar en mijn laatste vijf jaar staan in het teken van verlies .Frans heeft in 2017 Parkinson gekregen en zondag is het een jaar geleden dat hij overleden is. De zorg voor mijn kinderen rust nu bij mij en ik voel me vaak alleen erin. Moedig en leuk om zo'n fietstocht te ondernemen .Ik vind alleen leven in mijn vertrouwde huis al een hele klus. Succes met je tocht en ik blijf je volgen. Lieve groet, Olga
  2. Anne Haiber:
    15 juli 2023
    Lieve Olga, ja inderdaad, ook jaren geleden! Wat fijn dat je op die manier weer contact opneemt, ben blij verrast.
    Je hoeft me niet moedig te vinden hoor. In jouw situatie zou ik ook niet aan zoiets beginnen.
    Sterkte Olga, en tot na mijn reis?
  3. Hendrik Van Doesburg:
    19 juli 2023
    dag Anna,
    Een goed begin is het halve werk! Gisteren is er in de Sinterklaaskliniek een MRI gemaakt , volgende maand komt resultaat en (hopelijk) remedie. Toevallig was het de eerste 4daagsedag en ondanks jouw afwezigheid liep alles toch op rolletjes. Ideaal wandelweer voor hen die goed ter been zijn en in het centrum een en al gezelligheid!
    Wat zou ik graag via een cameraatje op je fiets iets zien van waar je nu bent, maar ook foto's zijn welkom!

liefs & groet,

H.
  4. Anne Haiber:
    31 juli 2023
    Ja, dat hoop ik ook Hendrik, dat de Sinterklaaskliniek raad weet met hoe ze jou weer 'op de been' kunnen helpen! Laat je het weten.
    Ik hoor hier trouwens, dat Sinterklaas helemaal niet uit Spanje komt maar uit Rovaniemi, hier hebben ze een heel Sinterklaasdorp.. (Niet geweest)
    Lieve groet!
  5. RiAnne:
    24 juli 2023
    Lieve Anne,
    Wat moedig om rustig je terughoudendheid en voorzichtigheid onder ogen te zien en te handelen naarmate je gevoel en verstand.
    Hier leven Willem en ik met jou mee en geregeld branden er kaarsjes voor jou.
    heel veel Liefs, RiAnne
  6. Anne Haiber:
    31 juli 2023
    Aahh, zelfs kaarsjes branden voor mij! Dank jullie wel dat jullie zo met me meeleven, lieve Rianne en Willem!